Kamis, 26 November 2015

Herba asli ke Amerika Utara

Herba asli ke Amerika Utara

Ia mudah untuk mengambil makanan biasa dan herba untuk diberikan. Deretan lada cili pelbagai warna adalah contoh yang baik. Eropah tidak tahu tentang pelbagai jenis makanan. Tomato, kentang dan cili tidak diketahui. Malah, tomato dianggap beracun ketika pertama kali diperkenalkan. Saya dapat membayangkan melihat lada dalam cahaya yang ...

Cohosh Hitam: Herba ini telah dan sedang digunakan untuk merawat pelbagai masalah wanita. Ia paling kerap digunakan sekarang untuk menopaus tetapi penggunaan tradisional mencadangkan ia semasa melahirkan anak. Saya tidak bersetuju dengan penggunaan itu, kerana ia boleh menjadi tidak selamat untuk kanak-kanak. Terdapat hormon yang cukup terlibat tanpa menambah lebih kepada campuran.

Blue Cohosh: Saya mempunyai senarai pendek herba yang saya percaya untuk benar-benar tidak selamat, namun masih boleh didapati secara meluas. Cohosh biru adalah contoh bintang. Penggunaan asli dan tradisional adalah untuk mempercepatkan buruh. Malangnya, ia juga meningkatkan tekanan darah ke tahap yang berbahaya. Ibu dan bayi yang baru lahir mengalami serangan jantung daripada penggunaan herba ini.

Cayenne: Ramai masakan kini memeluk herba ini pedas, tetapi ia mempunyai nilai perubatan juga. Ia digunakan untuk merangsang pencernaan, membolehkan lebih banyak nutrien untuk diserap semasa penghadaman. Prinsip aktif, apabila disapu pada kulit, bertindak sebagai perengsa kaunter. Orang yang mempunyai artritis dan masalah sakit lain boleh mendapatkan sedikit kelegaan kerana haba mematikan hujung saraf. Dengan cara itu, otak mematikan isyarat kesakitan.

Echinacea: The "pergi ke" tumbuhan musim sejuk dan selesema berasal dari Amerika Utara. Penggunaan utama kerana ia adalah sebagai perangsang imun. Herba ini tidak boleh diambil selama lebih daripada dua minggu pada satu masa, kerana ia boleh menyebabkan masalah dengan sistem imun ia cuba untuk membantu.

Elder: Wanita telah beralih kepada tanaman ini untuk membantu mengawal haid. Hanya bunga dan buah-buahan tumbuhan ini berguna, selebihnya boleh meracuni anda. Wain Elderberry dan jem juga dibuat dari belukar ini.

Red Raspberry: Buah raspberry adalah buah yang popular, walaupun benih adalah sejenis menjengkelkan. Daun bahagian perubatan, secara tradisinya digunakan semasa mengandung untuk nada rahim untuk melahirkan anak. Seperti semua makanan tambahan, bercakap dengan doktor anda sebelum mengambil herba ini jika anda mengandung. Juga, berhenti mengambilnya pada tarikh akhir anda kerana ia boleh menyekat buruh.

Saw Palmetto: Herba ini digunakan dengan harapan untuk mencegah masalah prostat pada lelaki. Jika anda membuat keputusan untuk mengambilnya, pastikan doktor anda tahu kerana ia boleh menghalang pengesanan kanser prostat, terutama melalui ujian PSA.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar